Reklamace a vrácení zboží
V případě reklamace využijte následující postup:
1) Napište nám email na info@mazanagreta.cz s důvodem reklamace a pošlete fotografie produktu pro uplatnění reklamace
2) Při uznání reklamace Vám pošleme kód pro zpětné poslání zboží (dopravné hradí Mazaná Gréta :))
3) Pošlete nám zabalené reklamované zboží spolu s vyplněným reklamačním formulářem (ke stažení níže)
Může se stát, že Vám zakoupené zboží nebude z jakéhokoli důvodu vyhovovat, nebo jste zvolili špatnou velikost nebo typ. Nevadí, zboží můžete bez udání důvodů vrátit, nebo vyměnit za jiné.
Kontaktujte nás prosím na email: info@mazanagreta.cz a informujte nás o záměru vrátit nebo vyměnit zboží. Skutečnost, že chcete odstoupit od kupní smlouvy, nebo provést výměnu je třeba sdělit nejpozději do 14 kalendářních dnů od data převzetí. Zboží musí být nepoužívané, bez známek poškození v originálním balení a s visačkami.
Ke zboží je třeba do balíčku připojit následující:
- krátký průvodní dopis obsahující číslo Vašeho účtu (v případě vrácení zboží) nebo název jiného produktu
(v případě výměny)
- vyplněný a podepsaný reklamační formulář nebo vyplněné odstoupení od smlouvy
Balíček prosím zašlete na adresu:
Mazaná Gréta, Anýz Productions s.r.o., Ke Smíchovu 1021, 28163 Kostelec nad Černými lesy, telefon pro dopravce 775 667 226
Zboží je nutné vrátit vždy kompletní včetně všech nepoškozených obalů. Poškozené, špinavé, nekompletní či evidentně použité zboží nebude přijato zpátky.
Berte prosím na vědomí, že za správnou přepravu balíčku zpátky prodávajícímu ručí zákazník.
Při chybě pracovníka expedice je poštovné směrem k zákazníkovi zdarma a zákazník v takovém případě obdrží zpětný štítek pro doručení zboží zpět.
Zboží je třeba pečlivě zabalit, aby nedošlo k jeho poškození.
Pro zpětné odeslání zásilky doporučujeme využití soukromých kurýrů GLS, DPD, Zásilkovna, PPL, DHL, UPS. V uplynulém období evidujeme více případů nedoručených zásilek pomocí České pošty a WeDo, pro doručení zpětné zásilky jej tedy nedoporučujeme.
Na posouzení vrácení zboží máme 7 dní od jeho převzetí. Pokud je vše v pořádku, pošleme Vám po skončení této lhůty peníze do 7 pracovních dnů na Váš účet. U reklamace zboží je lhůta 30 dní od jeho převzetí.
Náklady na vrácení a výměnu zboží nese kupující.
Odstoupení od kupní smlouvy oznámené po 14. dni od převzetí zboží nebude akceptováno.